Regulamin Pralni Dywanów www.czystedywany.com.pl
- Oddanie dywanu do prania jest równoznaczne z zapoznaniem i zaakceptowaniem Regulaminu Pralni Dywanów www.czystedywany.com.pl znajdującego się na stronie: www.czystedywany.com.pl.
- W celu zawarcia umowy na pranie dywanów obowiązkowe jest wyrażenie zgody na przetwarzania danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych tj. firmę AMDG sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Kamiennej 67 w Zgierzu. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności dostępną na stronie: www.czystedywany.com.pl.
- Podanie sms-a potwierdzającego utworzenie nowego klienta w systemie do obsługi Pralni świadczy o zapoznaniu się Regulaminem Pralni oraz Polityką Prywatności.
- Wykonawcą usługi prania dywanów jest firma AMDG Plus sp. z o. o. , zwana w dalszej części regulaminu Pralnią. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy AMDG Plus sp. z o. o.
- Termin wykonania standardowej usługi wynosi 7 dni. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi szczególnie w przypadku bardzo brudnych dywanów lub w okresach Świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocnych.
- Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi bez podawania przyczyny.
- Prosimy o zabranie z dywanów wszystkich osobistych rzeczy przedstawiających jakąkolwiek wartość.
- Dywany są prane metodą na wskroś na mokro. Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.
- Dywany, na których brakuje etykiety z informacją o sposobie czyszczenia oraz o rodzaju dywanu, przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
- Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach).
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tkanina, tłuszcze, napoje energetyzujące) oraz plam niewiadomego pochodzenia.
- Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu – Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany – Klient oddaje je do prania wyłącznie na własną odpowiedzialność mając świadomość, że dywan może ulec rozklejeniu.
- Po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem bieżącego użytkowania – przetarcia, odbarwienia, rozprucia runa itp.
- Za wystąpienie przypadków opisanych w pkt. 7,8,9,10, powyżej pralnia przyjmuje na siebie odpowiedzialność w granicach określonych art. 471-472 KC.
- Wymienione wyżej zdarzenia nie stanowią wad, za które Pralnia odpowiada, na co klient wyraża zgodę.
- Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik zamieszczony na stronie internetowej www.czystedywany.com.pl i w siedzibie firmy.
- Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
- Pralnia jako dywany cienkie traktuje dywany do 7 mm grubości włącznie. Powyżej 7 mm grubości Pralnia traktuje dywany jako dywany grube.
- Pralnia przyjmuje reklamację do 48 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta po praniu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 10 dni roboczych.
- Reklamacje mogą być składane pod numerem 500 890 400. mailowo: pralniadywanow@gmail.com lub osobiście w siedzibie Pralni.
- Klient jest zobowiązany odebrać dywan najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu poinformowania klienta o tym, że dywan jest gotowy. Po upływie tego terminu, pobierana jest od klienta opłata składowa zgodna z bieżącym cennikiem. W przypadku braku odbioru dywanu przez 12 miesięcy, dywan zostanie zutylizowany.
- Zamówienia na transport dywanów przyjmujemy telefonicznie, poprzez formularz zamówienia na stronie www.czystedywany.com.pl lub na miejscu w Pralni.

